Subject: Fwd: multi6

From: Kurt Erik Lindqvist <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2003 19:17:00 +0100

Eftersom jag ännu inte tackat ja kan ni väl hålla detta för er själva...

Är det dumt att acceptera detta? Notera att minst halva multi6-wg 
antagligen anser att Randy och nuvarande chairs är ett större problem 
än multihoming....
Den andra halvan anser att problemet är den första halvan och att om de 
inte funnits hade vi redan haft en lösning (baserad på 8+8). Randys 
inlägg i debatten om vilka personer som är orsaken gör knappast saken 
bättre.

Jag lutar dock åt att tacka ja...

- kurtis -	

Begin forwarded message:

> From: Randy Bush <[email-masked]>
> Date: ons mar 12, 2003  17:09:45 Europe/Stockholm
> To: Kurtis Lindqvist <[email-masked]>
> Cc: Bert Wijnen <[email-masked]>
> Subject: multi6
>
> [ sorry for second copy.  forgot to cc: bert on the first ]
>
> would you consider taking over thomas's position as co-chair of
> multi6?
>
> randy
>

---

From: Kurt Erik Lindqvist <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2003 19:52:53 +0100

Ok, screwed up. this was not ment to go to the multi6 list. it was ment 
to go to some friends asking for advice on if they though I should 
accept or not.

I owe a lot of people many excuses for this, Thomas, Randy and Bert are 
first of the list.

My deepest and sincerest apologies for this.  Please disregard this.

Best regards,

- kurtis -

On onsdag, mar 12, 2003, at 19:17 Europe/Stockholm, Kurt Erik Lindqvist 
wrote:

> Den andra halvan anser att problemet är den första halvan och att om 
> de inte funnits hade vi redan haft en lösning (baserad på 8+8). Randys